Novosti
Lokalni izbori 2017.
Izbori VMO 2016.
Izbori za članove vijeća i predstavnike nacionalnih manjina
Izbori predsjednik RH
Referendum
Izbori 2015.
Općinske manifestacije
Gospodarstvo
Sport
Novosti iz EU
Ustrojstvo općine
Načelnik
Jedinstveni upravni odjel
Općinsko vijeće
Mjesni odbori
Kultura i obrazovanje
Osnovne škole
Predškolski odgoj
Kulturno umjetnička društva (KUD-ovi)
Udruge
Knjižnica
Kulturna događanja
Javni prijevoz
Ivček
Presečki - Vozni red
Vaše i naše novine
Novine
Dodatne mogućnosti
RSS
Sjednice
Sjednice općinskog poglavarstva
Sjednice općinskog vijeća
Službeni glasnici
Gospodarstvo
Proračun općine
Sponzorstva i donacije
Gospodarske zone
Razvojni projekti
Statistički podaci
Objave i dokumenti
Strategija razvoja
Servisne informacije
Dokumenti
Financijski izvještaji
Pristup informacijama
Popis sklopljenih ugovora
Javna nabava
Javni natječaji
Ostalo
Male vijesti
Savjet mladih
Savjetovanje s javnošću
Komunalno
Komunalno gospodarstvo
Odluke
Prostorni plan
Kontakt
Pitajte načelnika
Arhiva
2007.
2008.
2009.
2010.
2011.
2012.
2013.
2014.
2015.
2016.
2017.

Male vijesti

Obavijest o prodaji karata od Presečki grupe

24.2.2018.

Prema Obavijesti zaprimljenoj od „Presečki grupa“ d.o.o., Poduzeće za prijevoz, usluge, trgovinu i putničku agenciju, Krapina, Grana Galovića 15, obavještavamo Vas da prodaja karata za ožujak 2018. godine počinje s danom 26. veljače 2018. godine. U Jakovlju karte možete kupiti dana 28. veljače 2018. godine (srijeda) od 18:00-19:30 sati, te 1. ožujka 2018. godine (četvrtak) od 18:00 -19:30 sati. Stare karte vrijede kako su programirane, a za praksu obavezno dostaviti Potvrdu.

Udruga Dora organizira Dramsko veče

24.2.2018.

Obavještavamo Vas da Udruga žena Općine Jakovlje „Dora“ organizira Dramsko veče, koje će se održati dana 3. ožujka 2018. godine s početkom u 18:00 sati, u kino dvorani u Jakovlju. Dođite i pogledajte kako su živjeli naši stari, kako su dolazili do zemlje, te kakvim su autobusima putovali i kakve su dogodovštine preživljavali na cestama. Čeka Vas dva sata zabave i smijeha uz dvije odlične domaće komedije. U komediji „ZEMLJA“ autorice i režiserke Đurđice Seleš, koja počinje u 18:00 sati nastupa Dramska udruga „KAJ“ iz Grdenci, a u komediji „U AUTOBUSU“ autorice i režiserke Anite Klemar, koja počinje u 19:00 sati nastupa Dramska sekcija KUD-a Lobor.

4.1.1. "Restrukturiranje, modernizacija i povećanje konkurentnosti poljoprivrednih gospodarstava" sektor biljne proizvodnje

22.2.2018.

Obavještavamo Vas  da je otvoren  Natječaj za provedbu Podmjere 4.1. Potpora za ulaganja u poljoprivredna gospodarstva  - provedba tipa operacije 4.1.1. Restrukturiranje, modernizacija i povećanje konkurentnosti poljoprivrednih gospodarstava – sektor biljne proizvodnje.

Korisnici
- fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika najmanje godinu dana čija je ekonomska veličina veća od 6.000 eura ukoliko ulažu u sektor vinogradarstva, cvijeća i ukrasnog bilja te veća od 8.000 eura za ulaganja u sektor ratarstva, industrijskog, ljekovitog, začinskog i aromatičnog bilja.
- proizvođačke grupe/organizacije

Prihvatljivi troškovi
- građenje i opremanje staklenika, plastenika i objekata za uzgoj cvijeća, ukrasnog bilja, ljekovitog, začinskog i aromatičnog bilja s pripadajućom opremom i infrastrukturom
- podizanje novih ili restrukturiranje postojećih vinograda te njihovo opremanje
- poljoprivredna mehanizacija i gospodarska vozila
- građenje/rekonstrukcija i opremanje objekata za skladištenje, hlađenje, čišćenje, sušenje, klasiranje i pakiranje proizvoda s pripadajućom opremom i infrastruktura
- građenje/rekonstrukcija i opremanje ostalih gospodarskih objekata, upravnih prostorija s pripadajućim sadržajima, opremom i infrastrukturom
- građenje/rekonstrukcija i opremanje sustava za navodnjavanje na PG-u/izvan PG-a za potrebe primarne proizvodnje te poboljšanje postojećih sustava/opreme za navodnjavanje
- uređenje i trajnije poboljšanje kvalitete poljoprivrednog zemljišta
- kupnja zemljišta i objekata radi realizacije projekta (do 10% vrijednosti ukupno prihvatljivih troškova projekta, bez općih troškova)
- prilagodba novouvedenim standardima u skladu s člankom 17. Uredbe (EU) br.13

Visina potpore
- Od 5.000 do 300.000 EUR (početnici* do 100.000 EUR)
- Za zajedničke projekte: od 5.000 do 300.000 EUR, odnosno 600.000 EUR u slučaju ulaganja u kupnju kombajna i/ili samohodnog čistača šećerne repe (min. površine pod šećernom repom od 40ha i Ugovor o proizvodnji i otkupu šećerne repe za šećeranom)

Intenzitet potpore
50 % vrijednosti ukupno prihvatljivih troškova, osim za mlade poljoprivrednike** koji za svoje projekte mogu dobiti do 70% ukupno prihvatljivih troškova projekta.

* Početnik je korisnik koji je upisan u Upisnik poljoprivrednika najmanje godinu dana, a posluje kraće od dvije godine. Početnicima se smatraju i mladi poljoprivrednici koji su upisani u Upisnik poljoprivrednika manje od godinu dana te posluju kraće od dvije godine.
**Mladi poljoprivrednik je fizička osoba koja u trenutku podnošenja zahtjeva za potporu:

- nema više od 40 godina (dan prije navršavanja 41 godine starosti)
- posjeduje stručna znanja i vještine (najmanje završen tečaj stručnog osposobljavanja/obrazovanja iz odgovarajućeg područja (biotehničke znanosti ili veterinarska medicina) – formalni tečajevi učilišta ili tečajevi financirani iz Mjere 1 PRR) ili ima radno iskustvo iz tog područja u trajanju od najmanje 2 godine
- po prvi puta uspostavlja poljoprivredno gospodarstvo na kojem ima status nositelja/odgovorne osobe ili je status nositelja/odgovorne osobe po prvi put stekla unutar 5 (pet) godina do datuma podnošenja zahtjeva za potporu na istom gospodarstvu.

Mladi poljoprivrednik je i pravna osoba - trgovačko društvo kod koje u trenutku podnošenja zahtjeva za potporu odgovorna osoba trgovačkog društva ispunjava uvjete mladog poljoprivrednika fizičke osobe, a ujedno je i vlasnik najmanje 50% temeljnog kapitala trgovačkog društva.

Status mladog poljoprivrednika ne mogu ostvariti:
- pravne osobe koje nisu registrirane kao trgovačka društva (zatvori, zadruge, škole i sl.)
- proizvođačke organizacije i
- zajednički projekti.

Rok za prijavu
Od 15.ožujka 2018. godine u 12:00 sati do 16. travnja 2018. godine u 12:00 sati.

Isplate izravnih plaćanja poljoprivrednicima za 2017.

19.2.2018.

objavljeno u:

Isplata prve rate izravnih plaćanja poljoprivrednicima za proizvodnu 2017. godinu počinje u ponedjeljak 19. veljače 2018. godine. Za isplatu je osigurano 1.073.655.324,13 kuna, a primit će ih oko 100 tisuća poljoprivrednih gospodarstva koja su podnijela Jedinstveni zahtjev u 2017. godini te prošla kontrole Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju. Izravna plaćanja dodjeljuju se samo aktivnim poljoprivrednicima koji imaju najmanje jedan hektar poljoprivrednog zemljišta i koji se u obavljanju poljoprivredne djelatnosti pridržavaju postupaka kojima se štiti okoliš, zdravlje ljudi, životinja i bilja. Podsjećamo, u studenom prošle godine poljoprivrednicima je isplaćeno 948 milijuna kuna predujma izravne potpore za 2017. godinu. U prvom dijelu isplate koja započinje u ponedjeljak, isplatit će se ukupno 1.073.655.324,13 kuna. Sredstva su namijenjena za sljedeće potpore: osnovno plaćanje, zeleno plaćanje, preraspodijeljeno plaćanje, proizvodno vezana plaćanja za: krave u proizvodnji mlijeka, krave dojilje, ovce i koze, povrće, voće, šećernu repu i krmno proteinske usjeve. Isplata potpora za osjetljive sektore (mliječne krave, rasplodne krmače, duhan i maslinovo ulje) započet će u ožujku, a u svibnju će započeti isplata potpora za IAKS mjere ruralnog razvoj (Mjera 10 - Poljoprivreda, okoliš i klimatske promjene, Mjera 11 - Ekološki uzgoj, Mjera 13 – Plaćanja područjima s prirodnim ograničenjima) te preostali iznos za izravna plaćanja. Prije isplate provest će se prijeboj potpora s poreznim dugom, ali samo na iznosima koji se financiraju iz proračuna RH. Poljoprivrednici koji su prijavili, pored redovnih, zaštićene račune dobit će iznos potpore do 50.000,00 kn na zaštićeni račun, a ostali iznos potpore na redovni račun. Nakon što isplata završi, poljoprivrednici mogu dobiti informaciju o isplaćenim potporama telefonskim pozivom u Agenciju za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju ili e-poštom na info@apprrr.hruz predočenje svog Matičnog identifikacijskog broja poljoprivrednog gospodarstva (MIBPG). Tablicu dinamike isplata pogledajte ovdje.

Park prirode Medvednica – zajednička tema više dionika

19.2.2018.

Prošloga tjedna Općina Bistra je bila domaćinom sastanku iniciranom od strane Javne ustanove Park prirode Medvednica, vezanom uz raznovrsnu zajedničku problematiku Ustanove, Hrvatskih šuma te općina i gradova čiji se dijelovi nalaze unutar granica parka, a sve u cilju izrade zajedničke politike zaštite prirode na ovom prostoru. Od više problema, veću pozornost dobila je problematika gospodarenja i stanja u šumama, kako u državnim tako i privatnim, potreba usklađivanja aktivnosti raznovrsnih dionika, kao npr. škola skijanja, ugostitelja, planinara, biciklista, izletnika do samih žitelja parka. Nazočni gradonačelnici i načelnici naglasili su i potrebu rješavanja problematike prometa u parku, bujičnih voda i opasnosti istih za stanovništvo i njihovu imovinu, prekobrojnosti divljači i štetama istih na usjevima, voćnjacima te vinogradima. Sastanak je zaključen dogovorom svih sudionika o potrebi organiziranja zajedničkih akcija čišćenja parka od neprimjereno odloženog otpada te na pošumljavanju, a prihvaćena je i inicijativa o redovitom održavanja ovakvih koordinacija, kako bi se ukupna problematika i dinamika njezinog rješavanja mogle što učinkovitije detektirati i pratiti.

Sanacija opasnih mjesta u 2018. godini – odabir prijavljenih Projekta

16.2.2018.

Temeljem Javnog poziva Ministarstva unutarnjih poslova za prijavu projekata iz područja sigurnosti cestovnog prometa na području Republike Hrvatske za 2018. godinu, kojima se djeluje na poboljšanje cestovne infrastrukture, a koji je bio objavljen 17. listopada 2017. godine, Općini Jakovlje odobren je Projekat semaforizacije raskrižja – Toplička ulica – Stubička cesta – Jakovljanska ulica – u visini od 70% od troškova predviđenih financijskih sredstava. Projekti za sufinanciranje odabrani su temeljem kriterija navedenih u Javnom pozivu. Budući da je Planom nabave Nacionalnog programa za 2018. godinu za sufinanciranje sanacija opasnih mjesta osigurano 16.000.000,00 kuna, sukladno kriterijima i raspoloživim financijskim sredstvima, od ukupno 146 prijavljenih projekata, sufinancirat će se sanacije 26 opasnih mjesta, među kojima je i Općina Jakovlje. Objavu rezultata možete vidjeti putem https://www.npscp.hr/programi/473-npscp-sanacija-opasnih-mjesta

Fašnik u Igrišću

15.2.2018.

Ove godine učenici i učiteljice Područne škole u Igrišću dogovorili su zajednički projekt proslave fašnika sa gospođom Bedek Nadicom. Maskirana djeca zajedno sa učiteljicama došla su u posjet gospodarstvu gospođe Nadice Bedek, gdje su svi zajedno uživali u fašničkim običajima.


Poziv zainteresiranoj javnosti za dostavu prijedloga i mišljenja

15.2.2018.

Pozivamo Vas da sudjelujete u otvorenom savjetovanju u donošenju Plana gospodarenja otpadom Općine Jakovlje za razdoblje od 2017. do 2022. godine. Savjetovanje traje od 15. veljače do 17. ožujka 2018. godine Pozivaju se predstavnici zainteresirane javnosti da najkasnije do 17. ožujka 2018. godine dostave svoje prijedloge, komentare i primjedbe na predloženi Nacrt Plana gospodarenja otpadom Općine Jakovlje za razdoblje od 2017. do 2022. s obrazloženjem, putem pošte ili osobno na adresu Općina Jakovlje, Jedinstveni upravni odjel Općine Jakovlje, Ulica Adele Sixta 2, 10297 Jakovlje ili slanjem e-maila na opcina-jakovlje@zg.t-com.hr. Prijedlozi, komentari i primjedbe na predloženi Nacrt dostavljaju se isključivo na obrascu za savjetovanje sa zainteresiranom javnošću koji se može preuzeti na ovim mrežnim stranicama zajedno s Nacrtom Plana pod Objave i dokumenti, Savjetovanje s javnošću. Nacrt prijedloga Plana gospodarenja otpadom Općine Jakovlje za razdoblje od 2017. do 2022. objavljen je u elektronskom obliku, te predstavlja radni materijal pa je kao takav podložan ispravcima, izmjenama i dopunama.

Dokumente možete pregledati u izvornom formatu na:

20180215-Poziv-zainteresiranoj-javnosti

Obavijest o početku kampanja za promociju ovogodišnjih natječaja iz Programa ruralnog razvoja 2014.-2020.

15.2.2018.

Obavještavamo vas u ime Ministarstva poljoprivrede da počinje kampanja za promociju ovogodišnjih natječaja iz Programa ruralnog razvoja 2014.-2020. za Mjeru 4, 4.1.1. 'Restrukturiranje, modernizacija i povećanje konkurentnosti poljoprivrednih gospodarstava' te Mjeru 6, po prvi put za tip operacije 6.2.1. 'Potpora ulaganju u pokretanje nepoljoprivrednih djelatnosti'. Temeljem navedenog možete se registrirati za sudjelovanje na radionicama putem poveznice za M6 i poveznice za M4. Radionice u Zagrebu bit će održane u zgradi Ministarstva poljoprivrede, 02. ožujka 2018. godine. Svi detalji o natječajima, radionicama kao i obrazac prijave nalaze se na navedenim linkovima http://ruralnirazvoj.hr/obavijest-o-odrzavanju-radionica-tip-operacije-4-1-1-restrukturiranje-modernizacija-i-povecanje-konkurentnosti-poljoprivrednih-gospodarstava/ http://ruralnirazvoj.hr/obavijest-o-odrzavanju-radionica-tip-operacije-6-2-1-potpora-ulaganju-u-pokretanje-nepoljoprivrednih-djelatnosti-u-ruralnim-podrucjima/

Financiranje putnih troškova kulturno-umjetničkim udrugama

13.2.2018.

Obavještavamo Vas da je Zagrebačka županija objavila Javni poziv za dodjelu potpora za financiranje putnih troškova kulturno-umjetničkim udrugama članicama Zajednice kulturno-umjetničkih udruga Zagrebačke županije. Javni poziv s uputama za prijavitelje i pripadajućim obrascima objavljen je na mrežnim stranicama Zagrebačke županije (www.zagrebacka-zupanija.hr).

Poziv za uvođenje u vojnu evidenciju

13.2.2018.

Temeljem članka 21. i 22. Zakona o obrani POZIVAMO SVE MUŠKE OSOBE, HRVATSKE DRŽAVLJANE, ROĐENE 2000. GODINE I STARIJIH GODIŠTA KOJI DO SADA NISU UPISANI U VOJNU EVIDENCIJU, a imaju prebivalište na području Grada Zaprešića i općina Bistra, Brdovec, Dubravica, Jakovlje, Luka, Marija Gorica i Pušća, da se jave u GRADSKU VIJEĆNICU GRADA ZAPREŠIĆA poradi uvođenja u vojnu evidenciju. Uvođenje u vojnu evidenciju obavljat će se od 20. ožujka do 22. ožujka 2018. godine u vremenu 08.00 do 15.00 sati. Sve dodatne informacije možete pročitati u Pozivu u privitku ovog teksta.

Dokumente možete pregledati u izvornom formatu na:

20180213.pdf

Najbolji sportaši u 2017. godini grada Zaprešića

12.2.2018.

Zajednica športskih udruga Grada Zaprešića dodijelila je priznanja najboljim sportašima grada za 2017. godinu. Predivno je prisustvovati ovakvoj manifestaciji gdje si okružen najboljim sportašima grada Zaprešića, a još je ljepši osjećaj kada među najboljima stoje sportaši iz Općine Jakovlje. Sve čestitke upućujemo Tini Belinić članici Rukometnog kluba Zaprešić i Marinu Hlad članu Taekwondo kluba Zaprešić na postignutim rezultatima u 2017. godini. Među ostalim nagrađenim sportašima bili su: u kategoriji najboljeg sportaša nagradu je primio Luka Bolanča iz Kuglačkog kluba Zaprešić, dok je priznanje za najbolju sportašicu zasluženo odnijela Melani Adamić Golić iz Taekwondo kluba Zaprešić. Najboljom ženskom ekipom proglašena je ekipa Odbojkaškog kluba Nebo, dok je istu nagradu u muškoj kategoriji primila ekipa Kuglačkog kluba Zaprešić. Osim ovih, dodijeljene su i nagrade za najperspektivnije mlade sportaše. Najboljim trenerom proglašen je Dražen Kasulan iz Taekwondo kluba Zaprešić, posebno priznanje uručeno je NK Croatia-Pojatno za 40 godina rada, a titulu naj sportskog djelatnika odnio je predsjednik Zajednice športskih udruga Grada Zaprešića Vladimir Pavetić.

Odluka o donošenje Strategije socijalne skrbi za starije osobe u Republici Hrvatskoj za razdoblje od 2017. do 2020. godine

12.2.2018.

Na temelju članka 31. stavka 2. Zakona o Vladi Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 150/11, 119/14 i 93/16), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 28. rujna 2017. godine donijela Odluku o donošenju strategije socijalne skrbi za starije osobe u Republici Hrvatskoj za razdoblje od 2017. do 2020. godine. Ista se nalazi u privitku ove Obavijesti.

Dokumente možete pregledati u izvornom formatu na:

Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole

12.2.2018.

Ured državne uprave u Zagrebačkoj županiji, Služba za društvene djelatnosti, Ispostava Zaprešić izdala je Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2018./2019. Sve detalje vezano za upis djece u prvi razred osnovne škole možete pročitati u Pozivu, te Rasporedu utvrđivanja psihofizičkog stanja djece dorasle za upis u prvi razred osnovnih škola Ispostave Zaprešić za školsku godinu 2018./2019., u privitku ove Obavijesti.

Dokumente možete pregledati u izvornom formatu na:

20180212-Upis-djece.pdf

Natječaj "Izgradnja i opremanje proizvodnih kapaciteta MPS"

9.2.2018.

Obavještavamo zainteresirane mikro, male i srednje poduzetnike da je otvoren Poziv na dostavu projektnih prijedloga (bespovratna sredstva) vezano uz natječaj „Izgradnja i opremanje proizvodnih kapaciteta MSP“. Svrha ovog Poziva je jačanje regionalne konkurentnosti MSP-a kroz razvoj identificiranih strateških djelatnosti industrije. Poticanjem aktivnosti koje stvaraju dodatnu vrijednost i učinkovitim pozicioniranjem malog i srednjeg poduzetništva u globalnim lancima vrijednosti omogućit će se razvoj novih kompetencija, povećanje proizvodnje, povećanje izvoza i stvaranje novih radnih mjesta. Predmet ovog Poziva je poboljšanje poslovnog razvoja i tehnološke spremnosti MSP-a koji djeluju u identificiranim prihvatljivim djelatnostima poticanjem ulaganja u kapacitete MSP, kroz početna ulaganja u izgradnju i/ili opremanje poslovnih jedinica. Minimalni iznos bespovratnih sredstava iznosi 500.000,00 kn, a maksimalni iznos bespovratnih sredstava iznosi 15.000.000,00 kn. Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog Poziva su Mikro poduzetnici, Mali poduzetnici, Srednji poduzetnici. Pozivom na dostavu projektnih prijedloga 'Izgradnja i opremanje proizvodnih kapaciteta MSP-a' sufinancirat će se ulaganja u kapacitete MSP-a, kroz početna ulaganja u izgradnju i/ili opremanje poslovnih jedinica. Datum početka zaprimanja projektnih prijava je 03. travnja 2018. godine. Poziv na dostavu projektnih prijedloga objavljen je u sustavu eFondovi gdje su Vam također dostupni svi Obrasci, Prilozi kao i Upute za prijavitelje.

Potpora ulaganju u pokretanje nepoljoprivrednih djelatnosti u ruralnim područjima

8.2.2018.

Obavještavamo zainteresirane da je objavljen natječaj za provedbu podmjere 6.2. „Potpora ulaganju u pokretanje nepoljoprivrednih djelatnosti u ruralnim područjima“ tipa operacije 6.2.1. „Potpora ulaganju u pokretanje nepoljoprivrednih djelatnosti u ruralnim područjima“ iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. – 2020. Svrha natječaja je stvaranje novih nepoljoprivrednih djelatnosti na poljoprivrednim gospodarstvima uz održavanje postojeće zaposlenosti ili stvaranje novih radnih mjesta s ciljem smanjenja depopulacije i poticanja održivog razvoja ruralnih područja. Moguća su ulaganja u sektor prerade i marketinga ili izravne prodaje proizvoda, sektor pružanja usluga u ruralnim područjima koji može obuhvaćati: usluge u poljoprivrednim, šumarskim i veterinarskim djelatnostima, usluge u društvenim djelatnostima i intelektualne usluge. Također je moguća prijava projekata vezanih uz sektor turizma u ruralnom području te uz sektor tradicijskih i umjetničkih obrta. Prihvatljivi prijavitelji su poljoprivredna gospodarstva upisana u Upisnik poljoprivrednika najmanje jednu godinu prije podnošenja Zahtjeva za potporu, koja pripadaju ekonomskoj veličini iskazanoj u ukupnom standardnom ekonomskom rezultatu poljoprivrednog gospodarstva od najmanje 1.000 eura, u rangu mikro ili malog poduzeća. Jedan korisnik i njegova povezana i /ili partnerska poduzeća mogu podnijeti samo jedan Zahtjev za potporu tijekom jednog natječaja. Uvjet za prihvatljivost projekta je a se isti provodi u naseljima s najviše 5000 stanovnika u području jedinice lokalne samouprave u kojoj je sjedište poljoprivrednog gospodarstva, te da su projekti u skladu sa strateškim razvojnim dokumentima jedinice lokalne samouprave, odnosno LAG-ova. Sufinanciranje projekta je moguće isključivo na temelju izrađenog poslovnog plana za pokretanje nepoljoprivredne djelatnosti na poljoprivrednom gospodarstvu, a provođenje aktivnosti iz poslovnog plana ne smije započeti prije podnošenja Zahtjeva za potporu, osim aktivnosti pripreme dokumentacije te troškova kupnje zemljišta/objekta, koje nisu nastale prije 1. siječnja 2014. godine. Visina potpore po korisniku iznosi 375.575,00 HRK. Zahtjev za potporu može se popunjavati i podnositi u AGRONET-u od 12. ožujka 2018. godine od 12:00 sati do 23. travnja 2018. godine do 12:00 sati, a Potvrdu o podnošenju ispisati i potpisati, te je dostaviti u izvorniku preporučenom pošiljkom ili neposrednom u Agenciju za plaćanje. . Više informacija o natječaju možete naći na službenoj stranici Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoj http://www.apprrr.hr/2556.aspx.

Kampanja "Udomi"

5.2.2018.

Udruga Prijatelji životinja pokrenula je kampanju „Udomi”. Kampanja, u sklopu koje je snimljen i promotivni video, poziva sve da se umjesto za kupnju životinja odluče na udomljavanje pasa ili mačke. Također, upozorava da je napuštanje životinja, prema novom Zakonu o zaštiti životinja, kažnjivo novčanim iznosom do 30 tisuća kuna. U prethodnom članku, vlasnici kućnih ljubimaca su obaviješteni da Zakon o zaštiti životinja propisuje obavezu označavanja psa mikročipom, čime se lako pronalazi skrbnik izgubljene životinje te se prevenira napuštanje životinja, no i dalje postoje građani koji izbjegavaju tu obavezu i ostavljaju neželjene pse pred vratima azila ili, češće, ih bace u šumu ili na cestu. Iako je obavezno mikročipiranje novorođenih pasa uvedeno još 2004. godine, u Hrvatskoj je još uvijek oko 30 posto pasa koji nisu mikročipirani. Kako postoji popriličan broj neodgovornih građana koji svjesno krše Zakon i namjerno ne mikročipiraju i ne cijepe pse, ne može se računati na savjesnost posjednika životinja, već je nužno provoditi kontrole jesu li psi mikročipirani. Komunalni redari imaju Zakonom o zaštiti životinja propisanu obvezu da do 30. lipnja 2018. godine obiđu kućanstva i provedu kontrole jesu li svi psi mikročipirani te nalože građanima koji to nisu učinili rok do kojega trebaju mikročipirati psa. Trošak zbrinjavanja napuštene životinje snosi općina, odnosno svi njezini stanovnici. Stoga će i Općina Jakovlje, po donošenju nove odluke o uvjetima i načinu držanja kućnih ljubimaca krenuti u postupak kontrole mikročipiranja pasa. Skrbnik životinje obavezan je komunalnom redaru predočiti dokaz o mikročipiranju i cijepljenju psa. Pas kojega komunalni redar zatekne bez mikročipa bit će smješten u azil i to sve do udomljavanja, a ako pas koji je zatečen na ulici ili javnoj površini ima mikročip, odnosno skrbnika, u tom slučaju životinja se vraća svojemu skrbniku, uz naplatu prekršajnog naloga. Ovdje možete preuzeti letak kampanje "Udomi", a o obvezama vlasnika kućnih ljubimaca možete sve saznati na web stranici udruge Prijatelji životinja http://www.prijatelji-zivotinja.hr/.

Dokumente možete pregledati u izvornom formatu na:

Općinsko vijeće – održana 6. sjednica

2.2.2018.

Dana 31. siječnja 2018. godine održana je 6. sjednica Općinskog vijeća Općine Jakovlje. Donijeta je Odluka o pružanju javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog otpada. Ova Odluka vezana uz propisno zbrinjavanje otpada jedna je od obaveza proizašlih iz uredbi Europske unije, što znači da će i naselja u Općini Jakovlje u dogledno vrijeme odvajati sve vrste nastalog otpada u svojim domaćinstvima. Donijeta je Odluka kojom nisu prihvaćena Izvješća o radu povjerenstva za ravnopravnost spolova Općine Jakovlje u 2017. godini. Nakon predstavljanja Izvješća o provjeri formalnih uvjeta prijavljenih kandidata za izbor članova i zamjenika članova Savjeta mladih Općine Jakovlje, pristupilo se glasanju za izbor istih, te je donijeta Odluka o izabranim članovima Savjeta mladih Općine Jakovlje, kao i njihovih zamjenika i to: članovi Savjeta mladih Općine Jakovlje su Filip Kovačec, Nikola Vrabec, Petra Ivček, Matija Klančir i Darijo Borovec, a zamjenici su Matija Coha, Tomislav Minić, Veronika Šagud, Klaudija Cipek i Romano Keškić. U Narodnim novinama od 12. prosinca 2017. godine objavljen je Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, a kako je člankom 33. Zakona propisano da su jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave dužne uskladiti svoje statute i druge opće akte s Odredbama Zakona, donijet je Statut Općine Jakovlje. Isto tako sukladno razlozima za izmjenu i dopunu Statuta, kao i zbog neusklađivanja Poslovnika Općinskog vijeća Općine Jakovlje od 2009. godine, donijet je Poslovnik Općine Jakovlje. Donijeta je Odluka o nerazvrstanim cestama i to za dio Zagrebačke ceste od kućnog broja 69 u Jakovlju i Jarčec u Igrišću. Zbog plana izgradnje i rekonstrukcije navedenih cesta potrebno je provesti postupak evidentiranja istih u katastar i zemljišne knjige kao javno dobro u općoj uporabi. Izradi Odluke o javnim priznanjima pristupilo se iz razloga što do sada postoje dvije izmjene i dopune postojeće Odluke o javnim priznanjima Općine Jakovlje koja je donijeta 2003. godine, a izmjene i dopune Odluke su iz 2009. i 2013. godine. Donijeta je Odluka da je predsjednik Povjerenstva Sanja Borovec, a članovi su Marijan Capek, Zlatko Poturica, Dražen Kostanjčar i Antun Matešić. Nadalje, donijeta je Odluka, temeljem zahtjeva Gradskog ogranka Udruge hrvatskih dragovoljaca Domovinskog rata, o premještanju Spomen obilježja poginulim hrvatskim braniteljima sa postojeće lokacije u prednji dio Parka u centru Jakovlja, ako se za isto dobe sve potrebne suglasnosti. Donijeta je Odluka o otpisu potraživanja za obveze za koje je utvrđeno da su nenaplative uslijed nastupa zastare sukladno važećim zakonskim propisima.


Fašnik u Jakovlju

31.1.2018.

Kulturno umjetničko društvo "Jakovlje" organizira u subotu, 3. veljače 2018. godine manifestaciju pod nazivom "Fašnik u Jakovlju". Manifestacija započinje u 9,30 sati okupljanjem povorke ispred zgrade Dobrovoljnog vatrogasnog društva "Jakovlje". Povorka će prolaziti ulicama Adele Sixta, Starom cestom, Zagrebačkom ulicom, Zagorskom ulicom, Ulicom Svete Doroteje do kapelice gdje je oko 13,00 sati organiziran doručak. Povorka nastavlja Topličkom ulicom do Kraljevog Vrha (zgrade Dobrovoljnog vatrogasnog društva Kraljev Vrh), te se nastavlja prema zgradi Općine Jakovlje. U 17,00 sati počinje suđenje i spaljivanje fašnika i biranje najbolje maske. Druženje se nastavlja u prostorijama Dobrovoljnog vatrogasnog društva "Jakovlje".

Pozivamo vas na akciju upisa u Hrvatski registar dobrovoljnih darivatelja krvotvornih matičnih stanica

27.1.2018.

Zaklada Ana Rukavina poziva gađane na akciju upisa u Hrvatski registar dobrovoljnih darivatelja krvotvornih matičnih stanica, koja će se održati u petak 2. veljače 2018. godine od 17 do 19 sati u prostorijama knjižnice Udruge žena Općine Jakovlje „DORA“ na adresi Jakovlje, Stubička cesta 4a. Svi zdravi građani od 18 do 40 godina starosti mogu se upisati u Hrvatski Registar. Proces upisa obuhvaća popunjavanje pristupnice i zdravstvenog upitnika te davanje uzorka krvi za HLA tipizaciju kojim se utvrđuju antigeni tkivne snošljivosti. Upis u Hrvatski registar prvi je korak koji je potrebno ispuniti kako bi se pomoglo teško oboljelima od akutnog i kroničnog oblika leukemije te bolesnika s teškim oštećenjem koštane srži diljem svijeta. Poruka svake akcije upisa u Hrvatski registar je – lijek je u nama. Njome Zaklada želi podsjetiti građane kako u sebi nosimo lijek kojim možemo spašavati živote. Do sada je djelovanjem Zaklade Ana Rukavina i Hrvatskog registra koji je dio svjetskog registra ( Bone Marrow Donots Worldwide) upisano 56.369 potencijalnih darivatelja krvotvornih matičnih stanica, a šansa za život dana je 80 oboljelih u Hrvatskoj i inozemstvu. Ova akcija održat će se na inicijativu Udruge žena općine Jakovlje „DORA“ kako bi zajedno pomogli oboljelim osobama u potrazi za podudarnim darivateljem.

 

Ostvarivanje prava na financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja u 2018. godini za starije od 75 godina

22.1.2018.

Pozivamo stanovnike Općine Jakovlje koji su s danom 31. prosinca 2017. godine navršili 75 (sedamdesetpet) i više godina života, da se jave u Jedinstveni upravni odjel Općine Jakovlje, kako bi podnijeli zahtjev za ostvarivanje prava na financiranje dopunskog zdravstvenog osiguranja u 2018. godini. Popis dokumentacije koja je potrebna za ostvarivanje naprijed navedenog prava, te uvjete za ostvarivanje istog možete pročitati u Odluci o financiranju dopunskog zdravstvenog osiguranja u 2018. godini KLASA: 502-01/17-01/01, URBROJ: 238/11-03/1-17-1 od 27. prosinca 2017. godine, koja se nalazi u privitku ovog teksta.

Dokumente možete pregledati u izvornom formatu na:

Obilježava se 25. obljetnica vojno-redarstvene operacije Maslenica

22.1.2018.

Dana 22. siječnja 2018. godine, obilježava se 25. obljetnica vojno-redarstvene operacije Maslenica. Te davne zime, 22. siječnja 1993. godine započela je vojno-redarstvena operacija Maslenica, gdje se pokazalo zajedništvo i junaštvo postrojbi iz svih krajeva Hrvatske, koje su tako udružene oslobodile zadarsko zaleđe. Članovi Udruge Hrvatskih dragovoljaca domovinskog rata, sudjelovali su dana 21. siječnja 2018. godine u obilježavanju Molitvenog puta od Zelenog hrasta do Privlake (u dužini od 26 km) u organizaciji Udruge žena iz Domovinskog rata Zadar, te uspješno obišli sva mjesta i ispred spomenika zapalili svijeće u spomen na poginule žrtve. Po vrlo lošim vremenskim uvjetima (kiša, jugo), uspješno su i dostojanstveno obilježili ovaj čin da se spomen na ratnu povijest nikada ne zaboravi. Isto tako predstavili su svoju Udrugu svim prisutnim medijima, kao uspješnu Udruga Hrvatskih dragovoljaca domovinskog rata iz Jakovlja. Uspješna suradnja između Udruge Hrvatskih dragovoljaca domovinskog rada i Udruge žena iz Domovinskog rata Zadar započela je u 12. mjesecu 2017. godine.

Godišnji plan raspisivanja javnih natječaja za dodjelu financijskih sredstava udrugama iz sredstava proračuna Općine Jakovlje za 2018. godinu

19.1.2018.

Objavljen je Godišnji plan raspisivanja javnih natječaja za dodjelu financijskih sredstava udrugama iz sredstava proračuna Općine Jakovlje za 2018. godinu koji možete pogledati u opširnijem sadržaju obavijesti.

Dokumente možete "skinuti" i pregledati u izvornom formatu:

Predstavljanje knjige "Zaključano srce"

17.1.2018.

Pozivamo sve ljubitelje kajkavske lijepe riječi na predstavljanje knjige „Zaključano srce“. Knjigu će predstaviti Udruga „Potepuhi“ iz Donje Bistre, dana 18. siječnja 2018. godine (četvrtak) u prostoriji koju koristi Udruga žena Općine Jakovlje „Dora“ – knjižnica, na adresi Jakovlje, Stubička cesta 4. Navedeno predstavljanje knjige u organizaciji je Udruge žena Općine Jakovlje „DORA“, čije će članice ujedno i ove godine nagraditi one koji su najviše čitali i posuđivali knjige u protekloj godini.

Obilježen Dan međunarodnog priznanja Republike Hrvatske

16.1.2018.

Dana 15. siječnja 2018. godine, prošlo je 26 godina od međunarodnog priznanja Hrvatske te se ostvario višestoljetni san o samostalnoj, slobodnoj i suverenoj državi. Ni ove godine nismo zaboravili one koji su najzaslužniji za ostvarenje višestoljetnog sna, stoga smo dana 15. siječnja 2018. godine zajedno sa predstavnicima Udruge Hrvatskih dragovoljaca domovinskog rata zapalili svijeće ispred spomenika poginulih dragovoljaca Domovinskog rata u parku u Jakovlju. Neka je vječna slava i hvala svima koji su svojim djelima, a posebno životima pridonijeli tom velikom događaju.

Potpisani ugovori o stipendiranju za školsku godinu 2017./2018

16.1.2018.

Dana 21. prosinca 2017. godine potpisani su Ugovori o stipendiranju za školsku godinu 2017./2018. Ugovore je potpisalo 20 stipendista i to 10 učenika srednjih škola i 10 studenata. Učenici srednjih škola primat će stipendiju u iznosu od 400,00 kuna, a studenti u iznosu od 600,00 kuna. Stipendije će primati učenici: Eugen Kovačec, Luka Svetec, Karla Trstenjak, Lana Boroša, Hrvoje Belinić, Petra Horvatović, Dominik Pušek, Borna Svetec, Kristijan Špiček i Paula Kovačec, dok će studentske stipendije primati Andrea Mandić, Andrea Pušek, Ana Ruškač, Veronika Šagud, Matea Kumiša, Mia Poturica, Marko Tomac, Doroteja Solenički, Paula Šturlan, i Tomislav Minić.

Poziv na dostavu projektnih prijedloga "Kultura u centru – potpora razvoju javno-civilnog partnerstva u kulturi"

29.12.2017.

Ministarstvo kulture objavilo je Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Kultura u centru – potpora razvoju javno-civilnog partnerstva u kulturi“ u sklopu kojeg će biti dodijeljeno ukupno 50 milijuna kuna bespovratnih sredstava za financiranje aktivnosti jačanja suradnje među dionicima civilnog društva i javno sektora u području kulture. Prihvatljivi prijavitelji su organizacije civilnog društva (umjetnička organizacija, udruga savez udruga koji djeluje u podruju kulture i umjetnosti), jedinice lokalne samouprave čiji je broj stanovnika manji od 10 tisuća i javne ustanove u kulturi kojima je osnivač jedinica lokalne ili područne (regionalne) samouprave. Na Poziv na dostavu projektnih prijedloga prijavitelj se mora prijaviti u projektnom partnerstvu. U okviru ovog Poziva Prijavitelj ne može dostaviti više od jednog projektnog prijedloga, no može istovremeno biti partner u drugim prijavama. Poziv se provodi u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijal 2014 – 2020, a usmjeren je na razvoj dobrog upravljanja u kulturi jačanjem suradnje organizacije civilnog društva i javnog sektora. Pozivom će se financirati aktivnosti jačanja kapacitet relevantnih dionika u području sudioničkog upravljanja u kulturi i podizanja javne svijesti o dobrom upravljanju u kulturi, razvoj i/ili uspostava modela sudioničkog upravljanja u kulturi, priprema i provedba kulturnih i umjetničkih programa te razvoj suradnje i umrežavanja u području sudioničkog upravljanja u kulturi. Projekt može trajati najmanje 12, a najviše 24 mjeseci. Troškovi za koje Prijavitelji mogu ostvariti bespovratna sredstva obuhvaćaju između ostalog: plaću voditelja/koordinatora projekta i plaće drugih osoba koje izravno sudjeluju u provedbi projektnih aktivnosti, naknade za vanjske usluge fizičkih osoba kao što su umjetnici, kustosi, dizajneri i sl., naknade za vanjske usluge pravnih osoba, putne troškove sudionika projektnih aktivnosti i osoblja, kotizacije za edukacijske aktivnosti, troškove građevinskih radova u svrhu adaptacije prostora društveno-kulturnih centara u kojima se provode projektne aktivnosti, najam prostora, najam i kupnja opreme, nabava radnog materijala, usluge s područja informacijsko komunikacijske tehnologije, usluge prevođenja i savjetodavne usluge, troškove promotivnih aktivnosti. Ukupni iznos bespovratnih sredstva iznosi 50 milijuna kuna. Udio financiranja po pojedinom projektu iznosi 100% prihvatljivih troškova, što znači da korisnici neće trebati ulagati vlastita sredstva za provedbu projekta Najmanji iznos zatraženih bespovratnih sredstva može biti 300.000,00 kuna, a najviši iznos zatraženih bespovratnih sredstava može biti 2.500.000,00 kuna. Više informacija nalazi se na slijedećem linku: http://www.strukturnifondovi.hr/natjecaji/1447.

Odvoz otpada

22.12.2017.

Obavještavamo Vas da će se u dane blagdana, odvoz otpada izvršiti prema slijedećem rasporedu:

  • Odvoz otpada predviđen za 25. prosinca 2017. godine, izvršiti će se 23. prosinca 2017. godine,
  • Odvoz otpada predviđen za 1. siječnja 2018. godine, izvršiti će se 30. prosinca 2017. godine.

Operativna akcija "Mir i dobro"

20.12.2017.

Povodom predstojećih božićnih i novogodišnjih blagdana Ministarstvo unutarnjih poslova provodi Operativnu akciju pod nazivom "MIR i DOBRO", te će policijski službenici Policijske postaje Zaprešić vršiti niz preventivnih i operativno preventivnih mjera i radnji radi održavanja povoljnog stanja javnog reda i mira, kao i opće sigurnosti svih građana i njihove imovine. Operativna akcija „MIR I DOBRO“ provodit će se u vremenu od 15. prosinca 2017. godine do 08. siječnja 2018. godine. Temeljna zadaća provođenja akcije je upoznati sve stanovnike s najvažnijim odredbama Zakona o eksplozivnim tvarima te proizvodnji i prometu oružja („Narodne novine broj 70/2017), po kojem zakonu su pirotehnička sredstva sva sredstva koja sadrže eksplozivne tvari ili eksplozivnu smjesu tvari namijenjenih za stvaranje topline, zvuka, plina ili dima ili kombinaciju takvih učinaka kroz samostalne egzotermne kemijske reakcije, a dijele se na kategorije:

  • Pirotehnička sredstva kategorije F1 su pirotehnička sredstva za vatromete koja predstavljaju vrlo nizak rizik i zanemarivu razinu buke, a koja su namijenjena za uporabu u ograničenim prostorima, uključujući i stambenih zgrada. Mogu se osim u prodavaonicama oružja i streljiva te prodavaonicama pirotehničkih sredstava, prodavati u maloprodaji i u dugih prodavaonicama te na kioscima tijekom cijele godine, građanima starijim od 14 godina. Uporaba je dozvoljena građanima starijim od 14 godina tijekom cijele godine.
  • Pirotehnička sredstva kategorije F2 su pirotehnička sredstva za vatromete koja predstavljaju nizak rizik i nisku razinu buke i koja su namijenjena za vanjsku uporabu u ograničenim prostorima.
  • Pirotehnička sredstva kategorije F3 su pirotehnička sredstva za vatromete koja predstavljaju srednji rizik i koja su namijenjena za vanjsku uporabu na velikim otvorenim prostorima, a čija razina buke nije štetna za ljudsko zdravlje.
  • Pirotehnička sredstva kategorije F4 su pirotehnička sredstva za vatromete koja predstavljaju visok rizik i koja smiju koristiti samo osobe sa stručnim znanjem, a čija razina buke nije štetna za ljudsko zdravlje.
  • Pirotehnička sredstva kategorije T1 su pirotehnička sredstva za uporabu na pozornicama (pirotehnička sredstva za primjenu u kazalištima) koja predstavljaju visok rizik, a kojima mogu rukovati samo osobe sa stručnim znanjem.
  • Pirotehnička sredstva kategorije P1 su ostala pirotehnička sredstva koja predstavljaju nizak rizik, u koja se ubrajaju i pirotehnička sredstva koja su sastavni dio opreme za potrebe spašavanja na moru te pirotehnička sredstva koja se koriste u poljoprivredi, avionskom prometu i sličnim djelatnostima, a služe za rastjerivanje ptica.

Pirotehnička sredstva kategorije F2 i F3 osim petardi i redenika iz kategorije F3 mogu se prodavati samo u prodavaonicama oružja i streljiva. Pirotehnička sredstva kategorije F2 i F3 osim petardi i redenika iz kategorije F3 čija je prodaja građanima zabranjena, mogu se prodavati od 15. prosinca do 01. siječnja građanima starijima od 18 godina. Uporaba pirotehničkih sredstva kategorije F2 i F3, osim petardi i redenika iz kategorije F3 dozvoljena je građanima starijim od 18 godina u razdoblju od 17. prosinca do 1. siječnja. Pirotehnička sredstva kategorije F2, F3, T1 i P1 nije dozvoljeno koristiti u zatvorenim prostorima i na prostoru gdje se okuplja veći broj građana.

Kuburaško sprepucavanje i Krvavicijada u Kraljevom Vrhu

20.12.2017.

U petak 05. siječnja 2018. godine, te u subotu 06. siječnja 2018. godine, Kuburaško društvo „Tri kralja“, Kraljev Vrh, Školska 1, organizira 4. Kuburaško sprepucavanje Kraljev Vrh 2018 i 4. Krvavicijadu Kraljev Vrh 2018, povodom blagdana Sveta Tri Kralja u Kraljevom Vrhu. Manifestacija započinje u petak 5. siječnja 2018. godine svetom misom, blagoslovom vode i koncertom duhovne glazbe u organizaciji Kuburaškog društva „Tri kralja“, a u subotu 6. siječnja 2018. godine održat će se sajam proizvoda naših OPG-ova i udruga Jakovljanskog kraja i okolice, okupljanje kuburaša, sveta misa povodom blagdana Sveta Tri Kralja, kuburaško sprepucavanje, proglašenje pobjednika najbolje krvavice. Sve posjetitelje očekuje druženje uz dobru kapljicu i glazbu.

Dokumente možete "skinuti" i pregledati u izvornom formatu:

Dječji božićni sajam i priredba

20.12.2017.

U petak 22. prosinca 2017. godine u organizaciji Udruge žena Općine Jakovlje „Dora“ i Osnovne škole Jakovlje, održat će se 4. DJEČJI BOŽIĆNI SAJAM, u Kino-dvorani u Jakovlju s početkom u 17:00 sati. U prigodnom božićnom programu djeca će Vam pokazati čime se bave u školi i izvan nje. Uz školske grupe u programu će sudjelovati Akrobatski rock' n roll klub Bistra, članovi Glazbene škole Bonar, dječja skupina Kulturno umjetničkog društva Jakovlje, te recitatori Udruge žena Općine Jakovlje „Dora“. U sklopu dječje priredbe, održat će se božićni sajam na kojem ćete moći razgledati i kupiti radove Učeničke zadruge Jakovlje, Udruge Hrvatsko srce Jakovlje, te Udruge žena Općine Jakovlje „Dora“. Sajam i ove godine ima humanitarni karakter, tako da će posebni gosti biti djeca iz dječje bolnice u Gornjoj Bistri za koje ćemo sakupljati igračke.

Održan turnir u šahu

20.12.2017.

U subotu 16. prosinca 2017. godine u organizaciji Šahovskog kluba Jakovlje u Osnovnoj školi Jakovlje održan je turnir u šahu na kojem je sudjelovalo 19 djece šahista. Uz uvažene goste turniru je prisustvovao i tajnik Zajednice športskih udruga Grada Zaprešića, gospodin Željko Kiseljak.

 

U Jakovlju održan edukativni seminar o prevenciji nasilja kod mladih

18.12.2017.

U nedjelju 17. prosinca 2017. godine u prostorijama Kino dvorane u Jakovlju održan je edukativni seminar na temu prevencija nasilja kod mladih pod nazivom „Budi svoj..budi čist..sport je zdrav životni izbor“ u organizaciji Taekwondo kluba Jakovlje. Predavanje na naprijed navedenu temu održao je mr. krim. Dubravko Klarić, te suradnik Sportskog učilišta Zoran Šinković.

Hrvatski Božić u Kraljevom Vrhu

18.12.2017.

U subotu 16. prosinca 2017. godine u prostorijama Društvenog doma u Kraljevom Vrhu održana je tradicionalna božićna priredba pod nazivom „Hrvatski Božić u Kraljevom Vrhu“ u organizaciji Udruge žena i djevojaka Kraljev Vrh. Na priredbi su sudjelovala djeca iz Kraljevog Vrha, te folklorna skupina djece iz Pleternice. Nakon završene priredbe organiziran je domjenak za goste iz Pleternice, kao i za sve posjetitelje priredbe.

Postavljena svjetlosna signalizacija za označavanje pješačkog prijelaza

14.12.2017.

Montirana su dva žuta treptača sa pripadajućim solarnim napajanjem na lokaciji kod ulaza u Osnovnu školu Jakovlje, kod pješačkog prijelaza. Navedeno je od velike važnosti, te doprinosi povećanju sigurnosti sudionika u prometu, prvenstveno pješaka i učenika Osnovne škole Jakovlje.

Održan 3. Festival volonterizma

14.12.2017.

Udruga mladih Feniks u suradnji s partnerima na projektu „Lokalni volonterski centar Orkas“ povodom obilježavanja Međunarodnog dana volontera, u gradskoj knjižnici Oroslavje održala je 3. Festival volonterizma, te dodijelila nagrade u pet kategorija za 2017. godinu. Nagrada za najbolju organizaciju civilnog društva dodijeljena je Udruzi žena Općine Jakovlje „Dora“.

Poziv na javnu tribinu vezanu za opskrbu vodom naselja Kraljev Vrh

6.12.2017.

Pozivamo vas na javnu tribinu čija je tema: Opskrba vodom naselja Kraljev Vrh u sklopu Vodoopskrbnog sustava "Zagorskog vodovoda" na području Općine Jakovlje. Javna će se tribina održati u utorak, 12. prosinca 2017. godine u prostorijama Društvenog doma Kraljev Vrh, Školska 1, Kralje Vrh. u 18.00 sati. Javnoj tribini bit će prisutni: Općinska načelnica - Sanja Borovec, zamjenik, Općinske načeknice - Mario Hlad, predsjednik Općinskog vijeća - Marijan Capek, direktor Zagorskog vodovoda d.o.o. - Mario Mihovilić, dipl. ing. stroj., predstavnici MO Kraljev Vrh i ostali vijećnici Općinskog vijeća Općine Jakovlje. Zbog aktualnosti i važnosti teme očekujemo Vaš dolazak.

Dokumente možete "skinuti" i pregledati u izvornom formatu:
20171206-Poziv-Javna-tribina.pdf (262 kB)

"Zeleni bregi" na radionici "Provedba lokalnih razvojnih strategija unutar Mjere 19 Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske"

30.11.2017.

Obavještavamo Vas da je Lokalna akcijska grupa „Zeleni bregi“ sudjelovala na radionici „Provedba lokalnih razvojnih strategija unutar Mjere 19 Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske“ koju je organiziralo Ministarstvo poljoprivrede, Mreža za ruralni razvoj i Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju 9. i 10. studenog 2017. godine u Vukovaru. U privitku možete pogledati materijale i izvještaje sa radionice.

Dokumente možete "skinuti" i pregledati u izvornom formatu:

Sv. Nikola u Jakovlju

29.11.2017.

Obavještavamo Vas da Udruga žena Općine Jakovlje „DORA“, organizira dolazak Svetog Nikole, te prigodnu predstavu, koja će se održati dana 6. prosinca 2017. godine, u vatrogasnoj dvorani u Jakovlju s početkom u 18:00 sati. Uz dolazak Svetog Nikole koji će dijeliti prigodne poklone, uveselit će Vas i predstava mađioničara TIMI, koji je za Vas pripremio predstavu sa brojnim trikovima. Svi zainteresirani mogu se obratiti radi rezervacije gospođi Mariji Poturica na broj telefona 098/919-2521.

Predstava "Božićna slagalica"

29.11.2017.

U srijedu 6. prosinca 2017. godine, održat će se priredba povodom Svetog Nikole za sve učenike od I. do IV. razreda osnovne škole i područnih škola. Predstavu pod nazivom „Božićna slagalica“ izvode članovi kazališta „Kvak“ iz Zagreba. Općina Jakovlje financirala je predstavu s 2.500,00 kuna, te kupila poklone za ukupno 186 učenika od I.-IV. razreda osnovne škole i područnih škola.

Advent u Jakovlju

29.11.2017.

Obavještavamo Vas da Udruga žena Općine Jakovlje „Dora“ organizira Advent u Općini Jakovlje 2017. Advent započinje 3. prosinca 2017. godine (nedjelja) u 16:00 sati, paljenjem prve adventske svijeće. Program Adventa 2017. odvijat će se tijekom mjeseca prosinca 2017. godine. Pozivamo Vas da dođete u što većem broju i uživate u zvucima božićnih zvončića, mirisima kuhanog vina, kuhanog čaja i drugih oblizeka, koji će se širiti našom Općinom, te se prepustite uživanju u ovo blagdansko vrijeme. Advent nudi mnogo događanja i manifestacija koje će vjerujemo zadovoljiti ukus svakog našeg posjetitelja. Pokrovitelj Adventa je Općina Jakovlje. Cjelokupni program Adventa možete pogledati u privitku ove obavijesti.

Dokumente možete "skinuti" i pregledati u izvornom formatu:
20171129-Raspored-Adventa-u-Jakovlju.pdf (262 kB)

Deratizacija

23.11.2017.

Obavještavamo stanovnike Općine Jakovlje da dana 27. studenoga 2017. godine (ponedjeljak) započinje redovita jesenska akcija deratizacije, koja će trajati do 01. prosinca 2017. godine. Deratizacija će se provoditi u vremenu od 8,00 do 16,00 i to u: - stambenim objektima, uključujući i dvorišta, podrume, tavane, drvarnice, spremišta i u sličnim prostorima na području Općine Jakovlje (naselja Jakovlje, Igrišće, Kraljev Vrh), - javnim građevinama na području Općine Jakovlje (zgrada Općine, Dom kulture, Dobrovoljno vatrogasno društvo, Dječji vrtić, Osnovana škola i Nogometni klub), - kanalizacijskoj mreži – šahtovima. Deratizaciju će provoditi društvo „Sanitacija „ d.o.o., Zagreb, Nalješkovićeva 45, OIB: 85987734468 i besplatna je za sva domaćinstva.

Dokumente možete "skinuti" i pregledati u izvornom formatu:
20171123.pdf (262 kB)

Isplata poljoprivrednicima

23.11.2017.

Isplata izravnih plaćanja poljoprivrednicima za proizvodnu 2017. godinu počinje 20. studenog 2017. godine isplatom predujma u ukupnom iznosu od 922 milijuna kuna, što je 116 milijuna kuna više nego prošle godine. Potporu će primiti oko 100.000 poljoprivrednih gospodarstava koja su podnijela Jedinstveni zahtjev u 2017. godini i koja su prošla kontrole Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju. Predujam će poljoprivrednim proizvođačima biti isplaćen zaključno s 30. studenim 2017. godine. Novac za ovu avansnu isplatu povučen je iz Europskog fonda za garancije u poljoprivredi, a isplaćuje se 70% EU dijela sredstava namijenjenih proizvodnoj 2017. godini. Sredstva se isplaćuju za potporu po površni, nevezanu uz vrstu proizvodnje i to za: - osnovno plaćanje, - zeleno plaćanje i - preraspodijeljeno plaćanje. Za osnovno plaćanje po površini prihvatljive poljoprivredne površine su obradivo zemljište, trajni travnjaci i trajni nasadi na kojima se vrši poljoprivredna aktivnost i upisane su u evidenciju korištenja poljoprivrednog zemljišta - ARKOD. Preraspodijeljeno plaćanje dodjeljuje se za prvih dvadeset prihvatljivih hektara poljoprivrednog gospodarstva i to svim korisnicima koji ostvaruju osnovno plaćanje. Plaćanje za provođenje praksi korisnih za klimu i okoliš - zeleno plaćanje - isplaćuje se za one površine poljoprivrednog gospodarstva koje su prihvatljive za osnovno plaćanje i to kao postotak ukupne vrijednosti osnovnog plaćanja. Obzirom da površine pod ekološkom proizvodnjom automatski ostvaruju uvjete za zelena plaćanja, poljoprivrednici koji se bave klasičnom proizvodnjom trebaju provoditi zelene prakse da bi ostvarili pravo na zeleno plaćanje. Zelene prakse uključuju raznolikost usjeva, ekološki značajne površine (EZP) i očuvanje trajnih travnjaka.

Radionica u policiji za – Prijevara na kućnom pragu

23.11.2017.

Policijska uprava Zagrebačka i Grad Zagreb pokrenuli su preventivni program „Dan kao san“ namijenjen građanima zlatne životne dobi, pod nazivom „Prijevara građana na kućnom pragu“, koji će se održati 30. studenoga 2017. godine s početkom u 10,00 sati u prostorijama Pučkog otvorenog učilišta u Zaprešiću. Navedenim programom građani treće životne dobi imat će priliku informirati se i dobiti savjete kako se zaštiti i spriječiti da ne postanu žrtve kažnjivih radnji, s naglaskom na prijevare na kućnom pragu.

UHDDr u Škabrnji

23.11.2017.

Članovi Udruge hrvatskih dragovoljaca Domovinskog rata iz Jakovlja, dana 18. i 19. studenoga 2017. godine, sudjelovali su u koloni sjećanja „Korak po korak“ , kojom je obilježena 26. godišnjica stradanja stanovnika Škabrnje i Nadina. Zajedno sa članovima Udruge hrvatskih dragovoljaca Domovinskog rata iz Oroslavja, Zaprešića i Brdovca, zapalili su svijeće ispred spomenika u Kašiću gdje je u jednoj noći mučki ubijeno 18 dragovoljaca pripadnika KUNA iz Slavonskog Broda.

Radionica Lokalnog volonterskog centra Orkas

23.11.2017.

Dana 21. studenoga 2017. godine, u prostorijama Općine Jakovlje održana je radionica pod nazivom „Volonterstvo u zajednici“ . Radionicu je organizirala Udruga mladih Feniks u suradnji s partnerima na projektu Lokalni volonterski centar „Orkas“ koji financira Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. Na radionici se moglo ćuti o osnovnim pojmovima vezanim uz volontiranje, mogućnostima i zakonskom okviru volontiranja, s ciklusom menadžmenta volontera i poslovima kooridinatora volontera, dokumentacijom potrebnom za provođenje volonterskog ciklusa, a sve kako bi se organizatori volontiranja potaknuli na razvoj volonterskih programa te educirali za organizaciju volonterskih akcija u svojim zajednicama. Radionici su uz članove Udruge mladih Feniks sudjelovali i članovi Udruge žena Općine Jakovlje „Dora“, Udruge umirovljenika i invalida Općine Jakovlje, Udruge umirovljenika Općine Jakovlje, Udruge „EKO PLANET“ , Udruge hrvatskih dragovoljaca Domovinskog rata, Lovačke udruge „Vepar“, Kuburaškog društva „Tri kralja“, Osnovne škole Jakovlje, Osnovne škole Oroslavje, te predstavnici Općine Jakovlje.

Paljenje svijeća za Vukovar

23.11.2017.

U petak 17. studenog 2017. godine u 13:00 sati učenici Osnovne škole Jakovlje u pratnji učitelja, profesora i ravnateljice paljenjem lampaša u Parku u centru Jakovlja, odali su počast žrtvama Vukovara. U 18,30 sati u organizaciji mladeži HDZ-a Jakovlje, Udruge hrvatskih dragovoljaca domovinskog rata, te predstavnika Općine Jakovlje održana je komemoracije za žrtve Vukovara. Program je započeo himnom u izvedbi dječjeg zbora „Mali pastiri“, zatim je oroslavski pjesnik Vladimir Šuk izrecitirao svoje pjesme, a Dječji zbor otpjevao je pjesmu o gradu Vukovaru, te je župnik Ivan Hrastović počeo sa molitvom za sve žrtve Vukovara. Uz uvažene goste, komemoraciji su prisustvovali: dječji zbor „Pastiri svijetla“, Udruga kuburaša „Tri kralja“, članovi Udruge hrvatskih dragovoljaca Domovinskog rata, članovi Vatrogasne zajednice Jakovlje, te stanovnici Općine Jakovlje. Nakon završene komemoracije svi zajedno zapalili su lampaše, te tako odali počast žrtvama Vukovara i prisjetili se junaka koji su u obrani Vukovara izgubili svoje živote.

Skupština kuburaši

23.11.2017.

Uz prisutnost velikog broja gostiju, članovi Kuburaškog društva „Tri kralja“ iz Kraljevog Vrha, Školska 1, održali su godišnju izvještajnu skupštinu u prostorijama Dobrovoljnog vatrogasnog društva Kraljev Vrh. Skupštinu je otvorio predsjednik Kuburaškog društva „Tri kralja“, gospodin Ivan Solenički, te pritom pozdravio sve prisutne članove Kuburaškog društva „Tri kralja“, kao i uvažene goste. Iz izvještaja o radu Kuburaškog društva „Tri kralja“, kojeg je podnio gospodin Emil Fajfar moglo se čuti o brojnim aktivnostima, te o uspješnom radu i djelovanju Kuburaškog društva „Tri kralja“ tijekom 2017. godine. U ime Općine Jakovlje čestitku za uspješan rad u 2017. godine, te puno uspjeha u 2018. godini, zaželio je predsjednik Općinskog vijeća gospodin Marijan Capek.

Porez na nekretnine

23.11.2017.

Stupanjem na snagu Zakona o izmjenama Zakona o lokalnim porezima 20. listopada 2017. godine (objavljen u Narodnim novinama br. 101/2017 dana 12. listopada 2017. godine) kojim su brisani članci Zakona o lokalnim porezima (NN 115/16) u dijelu koji se odnosi na porez na nekretnine, Općina Jakovlje od navedenog datuma više nije ovlaštena na prikupljanje Obrazaca od poreznih obveznika u svrhu poreza na nekretnine. Stoga obavještavamo mještane Općine Jakovlje da se obustavlja postupak prikupljanja navedenih Obrazaca.

Paljenje svijeća u spomen Vukovara

10.11.2017.

Pozivamo sve stanovnike Općine Jakovlje, da u petak 17.11.2017. godine u 18:30 sati u centru Jakovlja ispred parka, svi zajedno odamo počast žrtvama Vukovara. Dođite u što većem broju kako bi se svi zajedno, uz paljenje svijeća, prisjetili naših junaka koji su poginuli braneći Vukovar i Lijepu našu.

Završeni radovi vezani za javnu rasvjetu u Zagrebačkoj ulici

10.11.2017.

Obavještavamo Vas da su završeni radovi na rekonstrukciji i dogradnji sustava javne rasvjete u Zagrebačkoj ulici od broja 52 – 76. Navedenom rekonstrukcijom zamijenjene su stare i dotrajale ulične lampe sa novim led lampama. Ovo je samo početak zamjene postojeće ulične rasvjete sa novim led lampama, na području cijele Općine Jakovlje, kojom zamjenom će doći do povećanja energetske učinkovitosti i povećanja sigurnosti u prometu, te uštede u plaćanju električne energije javne rasvjete.

Završena sanacija županijske ceste u Kraljevom Vrhu

10.11.2017.

Županijska uprava za ceste Zagrebačke županije završila je sanaciju županijske ceste od Kraljevog Vrha do Gornje Bistre. Zahvaljujemo se Županijskoj upravi za ceste Zagrebačke županije na odličnoj suradnji.

Dobivena sredstva kapitalne pomoći za održavanje javnih površina

10.11.2017.

Općina Jakovlje zaprimila je 18. svibnja 2017. godine Odluku Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja o dodjeli sredstava kapitalne pomoći za održavanje javnih površina (projekt: izgradnja zelenih otoka i nabava komunalne opreme), te joj je osiguran iznos od 70.000,00 kuna kao pomoć za navedeni projekat. Nabavljeni su kontenjeri za papir, plastiku, staklo i metal, te izgrađeni zeleni otoci na lokacijama u Jakovlju - kod Općine Jakovlje, kod Nogometnog kluba Jakovlje, u Ulici Sveta Doroteja, u Igrišću - kod Vatrogasnog doma Igrišće, u Kraljevom Vrhu – na parkiralištu kod mrtvačnice.

Projekt "Zaštita okoliša i buđenje ekološke svijesti djece"

10.11.2017.

Udruga žena Općine Jakovlje prijavila se na Javni poziv Zagrebačke županije sa Projektom „ Zaštita okoliša i buđenje ekološke svijesti djece“, te joj je dodijeljen iznos od 24.813,00 kuna bespovratnih sredstava. Navedenim iznosom članice Udruge žena Općine Jakovlje nabavile su klupe, koševe za smeće, te betonski stol sa betonskim klupama, a isti su u suradnji sa Općinom Jakovlje postavljeni kod Osnovne škole u Jakovlju, Područne škole u Kraljevom Vrhu, Područne škole u Igrišću, kapelice Svete Doroteje, te ispred ambulante u Jakovlju.

Projekt "Knjižnica Dora ide dalje"

10.11.2017.

Udruga žena Općine Jakovlje prijavila se na Javni poziv Zagrebačke županije sa Projektom „Knjižnica Dora ide dalje“, te joj je dodijeljen iznos od 5.000,00 kuna bespovratnih sredstava za opremanje knjižnice. Navedeni iznos bespovratnih sredstava uveliko će pomoći Udruzi žena Općine Jakovlje kako bi mogle obnoviti odnosno povećati izbor knjiga u novouređenoj knjižnici u Jakovlju na adresi Stubička cesta 4a.

Raspisan natječaj za dodjelu stipendija Općine Jakovlje

10.11.2017.

Raspisuje se natječaj za dodjelu stipendije Općine Jakovlje u školskoj/akademskoj godini 2017./2018. II. Pravo sudjelovanja na natječaju za dodjelu stipendije imaju učenici i studenti koji udovoljavaju sljedećim općim uvjetima...

Dokumente možete "skinuti" i pregledati u izvornom formatu:
20171110-Natjecaj-stipendije.pdf (262 kB)
20171110-Obrazac-prijave.doc (262 kB)
20171110-Izjava-kucanstvo.doc (262 kB)

Volonterstvo u zajednici

4.11.2017.

Udruga mladih Feniks u suradnji s partnerima na projektu Lokalni volonterski centar "Orkas", koji financira Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, organizira radionicu s temom "Volonterstvo u zajednici". Radionica će se održati u utorak, 21. studenog 2017. godine, u prostorijama Općine Jakovlje (prostorija za udruge, Adele Sixta 2, Jakovlje) s početkom u 17:00 sati. Molimo Vas da potvrdite svoj dolazak putem e-maila na: udrugamladihfeniks@gmail.com najkasnije do petka, 17. studenog 2017. godine. Više informacija o radionici možete pronaći u Pozivu ovdje.

Polaganje vijenaca povodom dana Svih svetih

31.10.2017.

Povodom blagdana Svih svetih u utorak 31. listopada 2017. godine, predstavnici Općine Jakovlje, položili su vijenac i zapalili svijeće kod spomenika u parku u Jakovlju te kod centralnog križa na groblju u Kraljevom Vrhu. Općina Jakovlje financirala je i nabavu aranžmana koje će na dan Svih svetih na grobove branitelja s područja Općine Jakovlje koji počivaju na groblju u Kraljevom Vrhu, položiti delegacija Gradskog ogranka Udruge hrvatskih dragovoljaca domovinskog rata grada Zaprešića.

Obavijest o radnom vremenu Jedinstvenog upravnog odjela općine Jakovlje

30.10.2017.

Obavještavaju se mještani Općine Jakovlje da će Jedinstveni upravni odjel Općine Jakovlje dana 31. listopada 2017. godine raditi do 13.00 sati.

Obavijest stanovnicima Kraljevog Vrha

30.10.2017.

Obavještavaju se stanovnici Kraljevog Vrha da je Općina Jakovlje osigurala pitku vodu iz sustava Zagorskog vodovoda, d.o.o. iz Zaboka, na priključnom mjestu na adresi Kraljev Vrh, Sljemenska ulica 3-5.

Obavijest o radnom vremenu Jedinstvenog upravnog odjela općine Jakovlje

30.10.2017.

Obavještavaju se mještani Općine Jakovlje da će Jedinstveni upravni odjel Općine Jakovlje dana 31. listopada 2017. godine raditi do 13.00 sati.

Obavijest stanovnicima Kraljevog Vrha

30.10.2017.

Obavještavaju se stanovnici Kraljevog Vrha da je Općina Jakovlje osigurala pitku vodu iz sustava Zagorskog vodovoda, d.o.o. iz Zaboka, na priključnom mjestu na adresi Kraljev Vrh, Sljemenska ulica 3-5.

Obavijest o protokolu za blagdan Svih svetih

27.10.2017.

Obilježavanje će započeti u 9,00 sati 31. listopada 2017. godine kod spomenika u parku u Jakovlju gdje će:

  1. Predstavnici Općine Jakovlje i Udruga proizašlih iz Domovinskog rata položiti vijenac i zapaliti svijeće.
  2. Po završetku polaganja vijenca u Jakovlju, u 9,30 sati svečano će biti položen vijenac i zapaljene svijeće kod centralnog križa na groblju u Kraljevom Vrhu.

Pozivamo sve hrvatske branitelje Domovinskog rata, mještanke i mještane Općine Jakovlje te predstavnike svih političkih stranaka i udruga da prisustvuju polaganju vijenaca i svijeća.

Dokumente možete "skinuti" i pregledati u izvornom formatu:
20171027-Protokol-Svi-sveti.pdf (262 kB)

Privremena zabrana izvođenja svih građevinskih radova na groblju

24.10.2017.

Uprava groblja zabranjuje izvođenje svih građevinskih radova na groblju u Kraljevom Vrhu u razdoblju od 23. listopada do 05. studenog 2017. godine, radi očuvanja mira i reda na groblju, te omogućavanja mještanima da urede grobna mjesta svojim pokojnika.

Susreti hrvatskih dragovoljaca Domovinskog rata

24.10.2017.

Od 20. do 23. listopada 2017. godine, članovi Udruge hrvatskih dragovoljaca Domovinskog rata – Gradski ogranak Zaprešić, sudjelovali su na 23. susretima okupljanja hrvatskih dragovoljaca Domovinskog rata, koje je održano o Filip Jakovu. Na susretima je sudjelovalo preko 400 sudionika, a naša ekipa koja je imala 11 članova, osvojila je 4. mjesto. Prvo mjesto osvojila je ekipa UHDDR-a GO Benkovac koja je i prošlogodišnji pobjednik. Uz korektno ponašanje, te fer igru na turniru, članovi UHDDR-a GO Zaprešić, slijedeće godine nadaju se većem plasmanu.

Kestenijada i dani kruha u dječjem vrtiću

24.10.2017.

Tijekom mjeseca listopada 2017. godine u našem vrtiću „Bambi“ održana je kestenijada, nezaobilazno događanje za našu djecu i njihove roditelje, te za sve djelatnike vrtića „Bambi“, gdje su se svi zajedno zasladili ovom finom jesenskom poslasticom, te uživali u još jednom prekrasnom jesenskom danu. Kao i svake godine i ovog smo listopada u našem vrtiću „Bambi“ obilježili Dane zahvalnosti za kruh i plodove zemlje. Dana 19. listopada 2017. godine od ranog jutra vrtićem „Bambi“ širio se miris kruha, peciva, kolača i plodova zemlje. Naš đakon Ivan Mandić, molitvom je blagoslovio sve donesene darove. Nakon toga svi zajedno kušali smo proizvode od brašna, te smo se podsjetili kakvo bogatstvo imamo i da trebamo biti zahvalni na tom predivnom daru.

Lovačka udruga "Vepar" Jakovlje obilježila 70 godina uspješnog rada i djelovanja

24.10.2017.

Svečana skupština Lovačke udruge „Vepar“ Jakovlje, održana je 21. listopada 2017. godine u prostorijama Lovačkog doma Solarsko. Skupštinu je otvorio predsjednik Lovačke udruge „Vepar“ Jakovlje, gospodin Rudolf Seničić, te pritom pozdravio sve prisutne članove Lovačke udruge „Vepar“ Jakovlje, kao i uvažene goste. O proteklih 70 godina uspješnog rada i djelovanja Lovačke udruge ‘Vepar’ okupljene je podsjetio zamjenik predsjednika, gospodin Veljko Barić. Zaslužnim članovima Lovačke udruge „Vepar“ Jakovlje, na svečanosti su podijeljena lovačka odličja, priznanja i plakete.

Poziv na Poslovni uzlet

16.10.2017.

Obavještavamo sve poduzetnike, obrtnike, poljoprivrednike i sve zainteresirane da su Poslovni dnevnik i Općina Zlatar Bistrica organizirali Poslovni uzlet Općine Zlatar Bistrica koji će se održati 19. listopada 2017. godine u Domu kulture Zlatar Bistrica (Zagorska 3) s početkom u 9:30 sati. Organizirana je besplatna radionica, edukacija i panel diskusija i to: - Radionica kako napisati projektni prijedlog i dobiti sredstva iz EU fondova o Uvod u EU fondove (osnove, pravila, što se financira, što ne…) o Način prijave o Na čemu se dobivaju i na čemu se gube bodovi - Edukacija – ured u oblaku o Kako uspješno poslovati i kad niste u uredu - Panel diskusija o Kako razvijati malo i srednje poduzetništvo u Zlatar Bistrici. Broj polaznika je ograničen stoga svoje mjesto osigurajte na www.poslovni.hr/prijava-zlatar, broj telefona 01-6326-030 ili e-mali: poslovni-uzlet@poslovni.hr.

Natječaj za obnovu poljoprivrednog zemljišta

16.10.2017.

Objavljen je natječaj za podmjeru 5.2 Programa ruralnog razvoja RH – za obnovu poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala narušenog elementarnim nepogodama, nepovoljnim klimatskim prilikama i katastrofalnim događajima koju je Ministarstvo poljoprivrede aktiviralo zbog šteta od elementarnih nepogoda koje su uzrokovale velike materijalne gubitke i na poljoprivrednim površinama. Prihvatljivi korisnici su fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika, a prihvatljivi troškovi odnose se na obnovu poljoprivrednog potencijala kao što je sanacija poljoprivrednog zemljišta, izgradnja, rekonstrukcija i opremanje gospodarskih objekata i pripadajuće infrastrukture za poljoprivrednu proizvodnju, popravak ili nabava poljoprivrednih strojeva, mehanizacije i opreme za poljoprivrednu proizvodnju, nabava osnovnog stada/matičnog jata domaćih životinja, kupnja i sadnja sadnica višegodišnjeg bilja. Na Natječaj se mogu prijaviti svi korisnici bez obzira na tip nepogode koja je narušila njihov proizvodni potencijal (požar, mraz, tuča i sl.).Predviđeni iznos Natječaja je 150.000.000 kn uz mogućnost povećanja, a pokriva se do 100 posto prihvatljivih izdataka. Važno je naglasiti da je moguća isplata potpore u obliku predujma u vrijednosti do 50 % odobrenih sredstava, a osnovni preduvjet provođenja ove mjere je da je za određeno područje županija proglasila elementarnu nepogodu. Zahtjev za potporu sastoji se od dva dijela. Prvi dio zahtjeva za potporu podnosi se u AGRONET-u od 2. listopada od 12:00 sati do 1. prosinca 2017. godine do 12:00 sati, a drugi dio zahtjeva najkasnije u roku od 8 mjeseci od dana sklapanja ugovora o financiranju. Više informacija možete naći na sljedećoj poveznici: http://www.apprrr.hr/kako-financirati-obnovu-poljoprivrednog-potencijala-narusenog-elementarnom-nepogodom-2476.aspx

Mobilni mamograf za žene

13.10.2017.

I ove godine Udruga žena Općine Jakovlje "Dora" u suradnji sa Udrugom Edukacijom protiv raka dojke osigurat će dolazak mobilnog mamografa za žene u dobi od 40 do 50 godina. Udruga poziva zainteresirane žene da se jave za snimanje i na taj način zaštitite svoje zdravlje. Žene zainteresirane za snimanje neka se jave Mariji Poturica na broj mobitela 098/9192-521, kako bi se mobilni mamograf mogao pozvati kada se skupi dovoljan broj prijavljenih, jer važno je zapamtiti da je rak dojke izlječiv ako se otkrije na vrijeme, pa stoga učinite jedan korak više u zaštiti svog zdravlja!

Obilježen Dan ružićaste vrpce

12.10.2017.

U subotu 9. listopada 2017. godine na Sajmu domaćih proizvoda, Udruga žena Općine Jakovlje „Dora“ u suradnji s Udrugom Edukacijom protiv raka dojke obilježile su Dan ružičaste vrpce, dan borbe protiv raka dojke. Članice Udruge dijelile su ružičaste vrpce i edukativne materijale posjetiteljima Sajma. Ružičaste su vrpce s ponosom nosili predstavnici Općine Jakovlje, načelnica Sanja Borovec, općinske vijećnice i vijećnici Snježana Bužinec, Ljiljana Klepac i Marijan Capek, kao i članovi Kuburaškog društva „Tri kralja“, te sudionici kulturno-umjetničkog programa. Kako je listopad mjesec ružičaste vrpce, mjesec borbe protiv raka dojke, obilježavanju su se pridružili i djelatnici ambulante, općine i škole.

Hrvatsko društvo likovnih umjetnika organizira prezentaciju projekta

5.10.2017.

Obavještavamo Vas da Hrvatsko društvo likovnih umjetnika organizira u nedjelju, 8. listopada 2017. godine prezentaciju projekta „Vrt kao prostor kreativnosti 2“ i „Povijesna gostiona (19. st.) u dvorcu u Jakovlju, na adresi Dvorska 5, Jakovlje. Navedene prezentacije započinju u 15.00 sati, koncert u 16.00 sati, te kušanje jela i pića 19. stoljeća u 17.00 sati.

Čestitka za Dan neovisnosti

4.10.2017.

Svim mještankama i mještanima Općine Jakovlje čestitku u povodu 8. listopada Dana neovisnosti Republike Hrvatske, upućuje Općinska načelnica Sanja Borovec i predsjednik Općinskog vijeća Općine Jakovlje Marijan Capek.

Dokumente možete "skinuti" i pregledati u izvornom formatu:
20171004-Protokol.pdf (262 kB)

Sedme Jakovljanske jeseni

3.10.2017.

Udruga žena Općine Jakovlje "Dora" organizira 7. Jakovljanske jeseni te sajam domaćih proizvoda i rukotvorina jakovljanskog kraja, koje će se održati u subotu 7. listopada 2017. godine s početkom u 16.00 sati na parkiralištu Dječjeg vrtića u Jakovlju. Na sajmu će svoje proizvode predstaviti OPG-ovi jakovljanskog kraja i okolice, te razne udruge.

Dan ružićaste vrpce

3.10.2017.

Udruga žena Općine Jakovlje „Dora“ u suradnji sa Udrugom edukacija protiv raka dojke Zagrebačke županije, obilježit će 7. listopada 2017. godine Dan ružičaste vrpce. Dan ružičaste vrpce humanitarna je akcija čiji je glavni cilj upozoriti na važnost ranog otkrivanja raka dojke, jer se 90% oboljelih žena može izliječiti ako se bolest otkrije u početnom stadiju. Rano otkrivanje bolesti znači ŽIVOT! Tom prigodom članice Udruge žena Općine Jakovlje „Dora“ dijelit će ružičaste vrpce, simbol prevencije raka dojke i potpore oboljelim ženama, na 7. Jakovljanskim jesenima i Sajmu domaćih proizvoda i rukotvorina jakovljanskog kraja, koje će se održati u subotu 7. listopada 2017. godine, s početkom u 16,00 sati na parkiralištu Dječjeg vrtića u Jakovlju. Pridružite se 7. Jakovljanskim jesenima i ponosno nosite ružičastu vrpcu, kojom ćete podržati akciju ranog otkrivanja raka dojke.

Primopredaja obavljenih radova na uređenju unutarnjeg prostora zgrade primarne zdravstvene zaštite

28.9.2017.

Dana 22. rujna 2017. godine izvršena je primopredaja obavljenih radova na uređenju unutarnjeg prostora zgrade primarne zdravstvene zaštite, na adresi Jakovlje, Stubička cesta 4a, koju koriste liječnici opće prakse i stomatolog, te Udruge. Obilaskom zgrade primarne zdravstvene zaštite na navedenoj adresi, te pregledom iste, komisija je konstatirala da su obavljeni radovi izvedeni kvalitetno i u ugovorenom roku. Vrijednost izvedenih radova iznosi 318.902,39 kuna. Zagrebačka županija projekat unutarnjeg uređenja prostora zgrade primarne zdravstvene zaštite sufinancirala je u iznosu od 140.000,00 kuna.


19. sajam gospodarstva u Zaprešiću

27.9.2017.

Dana 13., 14. i 15. listopada 2017. godine u Zaprešiću na adresi Trg dr. Franje Tuđmana 1 – sportska dvorana, Udruženje obrtnika u suradnji sa gradom Zaprešićem organizira 19. sajam gospodarstva u Zaprešiću. Prostor za izlaganje bit će uređen prema zahtjevima od strane izlagača, besplatno za sve izlagače, bilo da žele izlagati samostalno, sa svojim poslovnim partnerima ili u okviru Općine, udruženja, zadruga, udruga i slično. Na sajmu se mogu ponuditi proizvodi i usluge jer je Sajam prodajnog karaktera. Sajam će biti popraćen raznovrsnim aktivnostima poput modnih revija, revija frizura, nastupa kulturno umjetničkih društva, predstavljanja pojedinih obrta i zanimanja i slično u koje se mogu uključiti svi izlagači ovisno o interesima i očekivanjima, a i ostali koji se žele na bilo koji način predstaviti na Sajmu. Sve informacije o Sajmu možete dobiti na tel. 01/3310-810, 01/3310-329 svakog radnog dana od 7.00 do 15.00 sati, na službenim web stranicama Udruženja obrtnika Zaprešić (www.obrtnici.zapresica.hr), email: udruzenje-zapresic@zg.t-com.hr ili direktno u Udruženju obrtnika Zaprešić, Ulica maršala Tita broj 2. Pozivamo sve zainteresirane obrtnike, poduzetnike, udruge, OPG-ove sa područja Općine Jakovlje, ako su zainteresirani predstaviti svoje proizvode i usluge na 19. sajmu gospodarstva u Zaprešiću da se jave u Općinu Jakovlje, kako bi preuzeli Prijavu za sudjelovanje na 19. sajmu gospodarstva u Zaprešiću, koju je potrebno predati Organizatoru najkasnije do 6. listopada 2017. godine.

Održana manifestacija "Kriški oblizeki"

25.9.2017.

U moslavačkoj Općini Križ u organizaciji Općine, Turističke zajednice i udruge Društvo naša djeca održana je po 20-ti puta manifestacija „Kriški oblizeki“. Na navedenoj manifestaciji sudjelovala i gospođa Nadica Bedek ispred OPG-a Bakina okućnica iz Igrišća. Tom prigodom, ista je udruzi Društvo naša djeca darovala: umjetničku sliku, aranžman od suhog cvijeća, medenjak-srce(suvenir Zagorja), puno vrsta džemova, med, liker, monografiju o Igrišću, suvenir od slame, lutku napravljenu od ostataka tekstila, srebrni privjesak svetog Roka, torbu od platna za mlade. Nadalje, darovala je i specijalitete iz svog kraja koje je sama ispekla i to: igrišku kukuruznu pitu z jabukami i grozdjem, okruglu povitnjaču z bučinim koščicami, zlijevku od tropin z kupinami, kuglov s laticama ruža.

Vojno hodočašće Svetištu Majke Božje Bistričke

25.9.2017.

UHDDR obavještava članove Udruge da dana 01. listopada 2017. godine organizira odlazak na vojno hodočašće Svetištu Majke Božje Bistričke. Svi zainteresirani mogu se javiti na broj telefona 098/174-0859 – Dragutin Poturica. Prijevoz i ručak su besplatni!

Rasprodaja dječe odjeće i opreme

20.9.2017.

U organizaciji Udruge žena općine Jakovlje „DORA“, dana 22. rujna 2017. godine (petak) – od 15,00 do 18,00 sati, te 23. rujna 2017. godine (subota) – od 9,00 do 13,00 sati, održat će se rasprodaja dječje odjeće i opreme za djecu od 0-14 godine, u prostorijama vatrogasne dvorane u Jakovlju (ulaz do vrtića). Roba će se preuzeti u četvrtak 21. rujna 2017. godine od 16,00 - 18,00 sati. Svi zainteresirani za prodaju, radi dodatnih informacija i šifri neka se obavezno jave na telefon 098-9192-521.

Tehnički pregled traktora

14.9.2017.

U petak, 22. rujna 2017. godine, Stanica za tehnički pregled organizira tehnički pregled traktora, koji će se održati kod zgrade Općine Jakovlje, u razdoblju od 14.00 do 18.00 sati.

Predstavljanje projekta – Lokalni volonterski centar "Orkas"

13.9.2017.

Udruga mladih Feniks zajedno sa partnerima uspješno je prijavila nastavak projekta „Lokalni volonterski centar „Orkas“. Predstavljanje projekta kao i podatke o nastavku aktivnosti u sklopu Lokalnog volonterskog centra „Orkas“ nalazi se u privitku.

Dokumente možete "skinuti" i pregledati u izvornom formatu:
20170913-Nastavak-projektnih-aktivnosti-u-sklopu-Lolaknog-volonterskog-centra-Orkas.pdf (262 kB)
20170913-Prezentacija_Radni-sastanak-partnera.pdf (262 kB)

Čestitka povodom početka školske godine 2017./2018.

5.9.2017.

Početak je školske godine 2017./2018. u kojoj učenike očekuju novi izazovi, nova iskustva i nova znanja. Stoga svim učenicima, a posebno prvašićima želim sretan početak nove školske godine, uspješno školovanje, što bolje ocjene, te mnogo radosti i veselja sa prijateljima. Čestitku upućuje općinska načelnica Sanja Borovec sa svojim suradnicima.

Obavijest o podjeli udžbenika

26.8.2017.

Podjela udžbenika biti će u utorak, 29. kolovoza 2017. godine u vremenu od 16.00 do 19.00 sati u matičnoj i područnim školama. Kod preuzimanja udžbenika potpisuje se Ugovor o posudbi udžbenika za školsku godinu 2017. / 2018., te Vas molimo da uz sebe imate Vaš OIB.

© Sva prava pridržana. Službene stranice Općine Jakovlje 2007. - 2018.